Про надання адміністративних послуг під час сеансу телефонного зв'язку «гаряча лінія» у Першотравенській ДПІ
опубліковано 25 вересня 2024 о 12:10

Нещодавно начальником Першотравенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Оксаною Ковальовою проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» стосовно надання адміністративних послуг.
Платники отримали відповіді на питання щодо порядку отримання адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області.
Також під час сеансу платників проінформували про роботу мобільного додатку «Моя податкова», який надає можливість отримувати сервіси ДПС в зручному форматі.
На всі поставлені питання надані роз’яснення в межах чинного законодавства.