Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про застосування електронних сервісів ДПС під час сеансу телефонного зв'язку «гаряча лінія»

опубліковано 12 січня 2024 о 14:59

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Криворізький регіон) інформує.

Нещодавно за участі заступника начальника Криворізької південної ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Тетяни Степанової відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо використання електронних сервісів державної податкової служби.

Тетяна Степанова розповіла платникам податків про Електронний кабінет платника. Повідомила, що за допомогою приватної частини Електронного кабінету можна подати податкову звітність в електронному вигляді, переглянути особисту інформацію, надіслати в електронному вигляді листи, запити за встановленими формами отримання інформації, переглянути раніше подану звітність та квитанції про приймання та обробку податкової звітності, інформаційні повідомлення, кореспонденцію тощо.

Під час сеансу платники дізналися про запровадження безкоштовного мобільного застосунку «Моя податкова», де зручно та швидко платник може отримати інформацію з різних реєстрів даних. Також для комунікації з податковою службою є можливість звернутись платнику на комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за електронною адресою dp.ikc@tax.gov.ua.

В ході спілкування платники податків отримали кваліфіковані відповіді на свої запитання.