У Покровській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Застосування РРО, нововведення Закону №3219».
На запитання платників податків відповіла старший державний інспектор Покровської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ревера Тетяна Олександрівна.
Питання 1: Добрий день!
Які основні вимоги при підписанні електронного розрахункового документа у форматі XML в АРІ?
Відповідь. Добрий день!
Підписання електронних розрахункових документів можливе за умови дійсності відповідного сертифіката відкритого ключа.
Питання 2: Добрий день!
Чи можна заяву про реєстрацію ПРРО подати через ЄВПЕЗ?
Відповідь. Добрий день!
Заява про реєстрацію ПРРО може бути подана через Електронний кабінет, Єдине вікно подання електронної звітності, засобами іншого програмного забезпечення, наявного у суб’єкта господарювання.
Питання 3: Добрий день!
Чи може суб’єкт господарювання переміщувати ПРРО поза межі господарської одиниці, на яку його зареєстровано, та, наприклад, відпускати товари того ж асортименту, що і в магазині?
Відповідь. Добрий день!
При реєстрації ПРРО заявником вказується тип ПРРО ( стаціонарний,пересувний, ПТКС).
Якщо суб’єкт господарювання має намір використовувати ПРРО в стаціонарному магазині та для пересувної торгівлі, то необхідно реєструвати дав окремих ПРРО для різних цілей застосування.
Питання 4: Добрий день!
Касир згенерував новий КЕП, але не закрив зміну на ПРРО : як діяти?
Відповідь. Добрий день!
В ситуації, коли суб’єкт господарювання не закрив робочу зміну, але вже згенерував новий кваліфікований електронний підпис, то для роботи з ПРРО за новим ідентифікатором ключа, треба подати «Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа про касира» за формою S/F 1391802 з інформацією про новий ідентифікатор ключа з сертифікату, який використовується для підпису.
Водночас в графі « Тип підпису « в Повідомленні необхідно вказати
« Старший касир».
Питання 5: Добрий день!
Коли потрібно видавати чек при продажу в інтернет- магазині?
Відповідь. Добрий день!
У випадку оплати карткою на сайті- чек можна сформувати одразу після оплати і надіслати на електронну пошту клієнта.
У випадку оплати при отриманні- чек можна сформувати після повідомлення твід поштової служби про отримання і оплату товару клієнтом.