У Новомосковській ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Особливості застосування РРО/ПРРО» нововведення Закону №3219.
На запитання платників податків відповів старший державний інспектор Новомосковської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Єфимов Олександр.
Питання 1: Доброго дня! Як можна отримати е-чек через ПРРО ?
Відповідь. Добрий день! Отримати е-чек через ПРРО можливо трьома способами:
- в електронній формі, на email або в месенджер;
- та /або в паперовій формі;
- відображенням QR-коду на дисплеї гаджету, де встановлений ПРРО, даний код дозволяє зчитати е-чек.
Питання 2: Доброго дня! Що робити у разі технічного збою в роботі сервера Державної податкової служби ?
Відповідь. Добрий день! У разі отримання повідомлення про відсутній зв'язок з сервером ДПС, суб’єкт господарювання повинен:
- чекати на відновлення зв’язку у разі, якщо програмний РРО може працювати лише в режимі онлайн ;
- продовжити роботу на ПРРО, якщо такий ПРРО може працювати в режимі офлайн (розділ 5 Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 23.06.2020 №317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року №547») та при його реєстрації поставлено відповідну позначку.
Питання 3: Доброго дня! Як зареєструвати касира для програмного РРО?
Відповідь: Доброго дня! Для реєстрації касира необхідно надати до податкової Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) (форма J/F 1391801).
Питання 4: Добрий день! Хто з суб’єктів господарювання має право здійснювати введення в експлуатацію, технічне обслуговування та ремонт РРО?
Відповідь. Добрий день! Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547, із змінами та доповненнями введення реєстраторів розрахункових операцій та зовнішніх модемів в експлуатацію, їх технічне обслуговування та ремонт здійснюються центрами сервісного обслуговування (ЦСО) виключно на підставі договорів про технічне обслуговування та ремонт РРО, укладених із суб’єктами господарювання.
У Новомосковську діє центр сервісного обслуговування (ЦСО) ФОП Кольвах В.В., який знаходиться за адресою : м.Новомосковськ, вул. Гетьманська,6.
Питання 5: Добрий день!
Чи потрібно скасовувати апаратний РРО та реєструвати програмний?
Відповідь: Доброго дня!
Організація самостійно обирає вид РРО (програмний та/або апаратний). Якщо приймається рішення використовувати лише програмний РРО замість апаратного, реєстрацію апаратного РРО потрібно скасувати.