Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» у Новомосковській ДПІ на тему «Особливості застосування РРО/ПРРО»

опубліковано 09 листопада 2023 о 16:01

У   Новомосковській ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Особливості застосування РРО/ПРРО» нововведення Закону №3219.

На запитання платників податків відповів старший державний інспектор Новомосковської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області   Єфимов Олександр.

Питання 1: Доброго дня! Як можна отримати е-чек через ПРРО ?

Відповідь.  Добрий день! Отримати е-чек через ПРРО можливо трьома способами:

  • в електронній формі, на email або в месенджер;
  • та /або в паперовій формі;
  • відображенням QR-коду на дисплеї гаджету, де встановлений ПРРО, даний код дозволяє зчитати е-чек.

Питання 2: Доброго дня! Що робити у разі технічного збою в роботі сервера Державної податкової служби ?

Відповідь. Добрий день! У разі отримання повідомлення про відсутній зв'язок з сервером ДПС, суб’єкт господарювання повинен:

  • чекати на відновлення зв’язку у разі, якщо програмний РРО може працювати лише в режимі онлайн ;
  • продовжити роботу на ПРРО, якщо такий ПРРО може працювати в режимі офлайн (розділ 5 Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 23.06.2020 №317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року №547») та при його реєстрації поставлено відповідну позначку.

Питання 3: Доброго  дня! Як зареєструвати касира для програмного РРО?

Відповідь: Доброго дня! Для реєстрації касира необхідно надати до податкової Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) (форма J/F 1391801).

Питання 4: Добрий день! Хто з суб’єктів  господарювання має право здійснювати введення в експлуатацію, технічне обслуговування та ремонт РРО?

Відповідь. Добрий день! Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547, із змінами та доповненнями введення реєстраторів розрахункових операцій та зовнішніх модемів в експлуатацію, їх технічне обслуговування та ремонт здійснюються центрами сервісного обслуговування (ЦСО) виключно на підставі договорів про технічне обслуговування та ремонт РРО, укладених із суб’єктами господарювання.

У Новомосковську діє центр сервісного обслуговування (ЦСО) ФОП Кольвах В.В., який знаходиться за адресою : м.Новомосковськ, вул. Гетьманська,6. 

 

Питання 5: Добрий день!

Чи потрібно скасовувати апаратний РРО та реєструвати програмний?

Відповідь: Доброго дня!

Організація самостійно обирає вид РРО (програмний та/або апаратний). Якщо приймається рішення використовувати лише програмний РРО замість апаратного, реєстрацію апаратного РРО потрібно скасувати.