Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» у Жовтоводській державній податковій інспекції на тему «Застосування РРО, нововведення Закону № 3219

опубліковано 11 вересня 2023 о 16:25

У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Застосування РРО, нововведення Закону №3219».

 На запитання платників податків відповів заступник начальника Жовтоводської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Скітібог Марина Володимирівна.

Питання 1. Добрий день! В Інтернеті написано, що в період воєнного стану суб’єктам господарювання можна працювати без кассового апарату, це вірно?

Відповідь. Доброго дня! Сліп, роздрукований терміналом – не є розрахунковим документом.

Всі суб’єкти господарювання повинні бути обізнані в вимогах Закону України № 265/95-ВР «Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Якщо у Вас виникають питання щодо практичного застосування касової техніки та проведення фактичних перевірок звертайтесь до профільного підрозділу за телефонами ІР 3147 та 5147. Суб’єкти господарювання можуть звернутись на телефон гарячої лінії, який зазначено на сайті ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

З 01 січня 2022 року всі суб'єкти госодарювання, окрім платників єдиного податку І групи, повинні в своїй діяльності при проведенні розрахункових операцій користуватись належним чином зареєстровані реєстратори розрахункових операцій.

Питання 2. Доброго дня! На робочому місці фізичної особи-підприємця відсутній Інтернет. Чи зможу я працювати з програмним РРО?

Відповідь. Доброго дня! На період дії воєнного стану було знято обмеження часу роботи  в режимі офлайн. Законом України №3219-IX “Про внесення змін до ПКУ та інших законів України  щодо особливостей оподаткування у період воєнного стану з 01.08.2023 забороняється робота ПРРО в режимі офлайн, якщо таким ПРРО не отримано діапазон фіскальних номерів, сформованих  фіскальним сервером ДПС, які присвоюються розрахунковим документам ПРРО, що працює в режимі офлайн.

 

Питання 3. Добрий день! У ФОПа є електронний підпис, чи потрібно ще створювати електронну печатку для програмного реєстратора розрахункових операцій?

Відповідь. Доброго дня! В залежності від обраного засобу суб’єкт господарювання надсилає до ДПС відповідне електронне повідомлення.

Таке повідомлення містить дані про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що використовуються  програмним РРО, які включаються до Реєстру ПРРО та, відповідно, дозволені для застосування в цьому ПРРО.

А рішення, який засіб буде застосовувати в ПРРО – удосконалений/кваліфікований електронний підпис або удосконалену/кваліфіковану електронну печатку суб’єкт господарювання приймає самостійно.

Питання 4. Добрий день! Не отримано квитанцій при реєстрації   програмного реєстратора розрахункових операцій. Що робити?

Відповідь. Доброго дня! За успішної реєстрації ПРРО з серверу ДПС  надходить одна квитанція, в якій буде фіскальний номер програмного РРО.

Якщо заява про реєстрацію ПРРО з помилками, то буде і друга квитанція із зазначенням помилки. Квитанції можуть приходити із затримкою.

Питання 5. Добрий день! Як здійснюється програмування найменування товарів (послуг) в програмному РРО?

Відповідь. Доброго дня! Програмування товарів/послуг в ПРРО здійснюється суб’єктом господарювання/оператором (касиром) самостійно шляхом додавання товарів/послуг або шляхом імпорту даних переліку (файлу у форматі CSV), який формується згідно з інструкцією користувача програмного РРО.