Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» у Васильківській державній податковій інспекції на тему «Застосування РРО, нововведення Закону №3219»

опубліковано 05 вересня 2023 о 12:10

У Васильківській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Застосування РРО, нововведення Закону №3219».

На запитання платників податків відповіла головний державний інспектор Васильківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Макогон Ірина Миколаївна.

Питання 1: Добрий день!

Не вдається зробити перереєстрацію ПРРО, у зв’язку зі зміною адреси, помилка у квитанції- немає такого ПРРО. Яка причина?

Відповідь. Добрий день!

Відповідно до Порядку реєстрації ПРРО, заява про проведення перереєстрації подається за умови направлення останнього фіскального звітного чека та закриття останньої зміни на ПРРО,тому дотримайтесь вищезазначених умов та спробуйте направити заяву на перереєстрацію ПРРО знову.

Питання 2: Добрий день!

Чи потрібно відкривати зміну на ПРРО щодня, навіть коли не здійснюється реалізація товарів?

Відповідь: Добрий день!

Ні,  не потрібно. Створювати фіскальні звітні чеки  потрібно лише в ті дні, коли проводили розрахункові операції. Якщо  розрахункових операцій немає,ПРРО в ці дні можете не застосовувати і звітів не формувати.

Питання 3: Добрий день!

Чи  можуть два касира працювати на одному ПРРО?

Відповідь: Добрий день!

Щоб паралельно працювати на двох касах із ПРРО, зареєструйте дві каси і два ключі касира. В одній зміні на одній касі закривати і фіскалізувати чеки може лише один касир за схемою : один касир- один ключ- одна каса. Якщо касири працюють позмінно, спочатку один касир завершує зміну і виходить з облікового запису. Потім другий касир увійде в ПРРО під своїм обліковим записом.

Питання 4: Добрий день!

Які оплати за QR кодом не потребують ПРРО?

Відповідь: Добрий день!

Cуб’єкт господарювання не зобов’язаний застосовувати РРО/ПРРО в разі реалізації товарів і послуг, що їх оплачують за допомогою QR коду, в якому  закодовані повні банківські реквізити рахунку у форматі IBAN.

Коли ж QR коді закодовані реквізити  для оплати будь – якого іншого електронного платіжного засобу, відмінного від реквізитів рахунку у форматі IBAN,застосування РРО/ПРРО є обов’язковим.

Питання 5: Добрий день!

Що робити, якщо за відсутності світла не вдалось закрити зміну на ПРРО, а на наступний день програма вже не дає змогу закрити зміну, видає помилки?

Відповідь: Добрий день!

В такому випадку необхідно закрити зміну в веб-версії ПРРО на сайті ДПСУ https://tax.gov.ua, необхідно авторизуватись в веб-версії, увійти у відкриту зміну та здійснити її закриття. Після цього вже можливо буде зайти в ПРРО на пристрої.