У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Застосування РРО, нововведення Закону №3219».
На запитання платників податків відповів заступник начальника Жовтоводської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Скітібог Марина Володимирівна.
Питання 1. Добрий день!
Розраховуємо покупців через термінал і видаємо чек термінала? Чи потрібен ще й чек РРО (ПРРО)?
Відповідь. Доброго дня!
Відповідно до п.1 та п.2 статті 3 Закону України № 265/95-ВР покупцеві необхідно обов’язково видати розрахунковий документ встановленої форми на паперовому носії або в електронному вигляді на повну суму проведеної розрахункової операції. Сліп, роздрукований терміналом – не є розрахунковим документом.
Питання 2. Доброго дня!
Мною не отримано квитанції при реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій. Що робити?
Відповідь. Доброго дня!
За успішної реєстрації ПРРО з серверу ДПС надходить одна квитанція, в якій буде фіскальний номер програмного РРО.
Якщо заява про реєстрацію ПРРО з помилками, то буде і друга квитанція із зазначенням помилки. Квитанції можуть приходити із затримкою.
Питання 3. Добрий день!
В інтернеті є інформація, що в період воєнного стану суб’єктам господарювання можливо працювати без РРО (ПРРО), це правдива інформація?
Відповідь. Доброго дня!
Всі суб’єкти господарювання повинні бути обізнані в вимогах Закону України № 265/95-ВР «Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Якщо у Вас виникають питання щодо практичного застосування касової техніки та проведення фактичних перевірок звертайтесь до профільного підрозділу за телефонами ІР 3147 та 5147. Суб’єкти господарювання можуть звернутись на телефон гарячої лінії, який зазначено на сайті ГУ ДПС у Дніпропетровській області.
З 01 січня 2022 року всі суб'єкти госодарювання, окрім платників єдиного податку І групи, повинні в своїй діяльності при проведенні розрахункових операцій користуватись належним чином зареєстровані реєстратори розрахункових операцій.
Питання 4. Добрий день!
Неможливо на ПРРО відкрити зміну. Що мені робити?
Відповідь. Доброго дня!
Першим кроком Вам потрібно перевірити дійсність сертифікатів касира, доступ до інтернету та виконати оновлення програмного забезпечення. Якщо причина в ключах, то після отримання нових ключів, направити форму 5-ПРРО «Припинення роботи» на скасовані ключі та 5-ПРРО на реєстрацію касира уже із новими ключами.
Питання 5. Доброго дня!
На робочому місці сьогодні відсутній Інтернет. Чи є обмеження часу при роботі з програмним РРО?
Відповідь.
На період дії воєнного стану було знято обмеження часу роботи в режимі офлайн. Законом України №3219-IX “Про внесення змін до ПКУ та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період воєнного стану з 01.08.2023 забороняється робота ПРРО в режимі офлайн, якщо таким ПРРО не отримано діапазон фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером ДПС, які присвоюються розрахунковим документам ПРРО, що працює в режимі офлайн.