Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний кабінет – безпечний та надійний сервіс для платників податків

опубліковано 30 листопада 2022 о 10:24

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Дніпровсько-Новомосковський регіон) нагадує, що Електронний кабінет платника податків – сервіс, за допомогою якого можна надсилати до органів ДПС електронні документи, податкову звітність, отримати довідки про відсутність заборгованості, необхідну інформацію із загальнодоступних реєстрів та надсилати запитати чи заяви для отримання необхідних даних. Перевагами користування Е-кабінетом для користувачів є зручність, економія робочого часу платника, а також коштів на придбання паперових бланків.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua або через офіційний вебпортал ДПС.

Електронний кабінет складається з відкритої (загальнодоступної інформації) та приватної частини (особистого кабінету) Вхід до особистого кабінету здійснюється за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Користуватись послугами відкритої частини Електронного кабiнету можна без ідентифікації особи, тобто без електронного підпису. Через відкриту частину користувачам доступні такі можливості:

- доступ до інформації з публічних реєстрів;

- перегляд та друк бланків податкової звітності;

- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання  звітності (податковий календар);

- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників;

- дані про взяття на облік платників;

- реєстр страхувальників;

- дані реєстру платників ПДВ;

- реєстр платників єдиного податку;

- інформація про РРО;

- інформація про книги ОРО;

- дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

- реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.

У приватній частині Електронного кабiнету в залежності від типу платника,  чи то юридична особа, чи фізична особа (суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу), Електронний кабінет надає доступ до наступних сервісів:

- персоніфікований податковий календар

- перегляд облікових даних платника;

- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, Пенсійного фонду та статистики;

- перегляд та друк раніше поданої звітності;

- перегляд вхідних/вихідних документів;

- листування з органами ДПС;

- подання заяв, запитів для отримання інформації;

- інформація про стан розрахунків з бюджетом;

- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- інформація з Єдиного реєстру податкових накладних ;

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ;

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального.

Зауважуємо, що зараз електронні сервіси працюють з певними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників. Зокрема, на період дії воєнного стану обмежено доступ до публічних електронних сервісів.

Крім того, згідно з п.п. 69.18 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 до 18 години.