Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про новації податкового законодавства під час «гарячої лінії»

опубліковано 21 вересня 2022 о 10:33

Нещодавно за участі головного державного інспектора сектору з надання адміністративних та інших послуг Амур – Нижньодніпровської державної податкової інспекції Головного управлінні ДПС у Дніпропетровській області Олени Бондаренко відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань податкових новацій в період дії воєнного стану. 

Надаємо відповіді на запитання, з якими зверталися платники.

Питання: Чи надається бюджетне відшкодування у разі анулювання реєстрації платника податку?

Відповідь: У разі якщо платник податку, реєстрація якого анулюється, має податкові зобов’язання за результатами останнього податкового періоду, така сума податку враховується в суму зменшення бюджетного відшкодування, а в разі його відсутності у строки, визначені Податковим кодексом України (далі – ПКУ), платник зобов’язаний погасити суму податкових зобов’язань або податкового боргу з цього податку, що виникли до такого анулювання, за їх наявності, незалежно від того, залишатиметься така особа зареєстрованою як платник цього податку на день сплати такої суми податку чи ні.

У разі якщо за результатами останнього податкового періоду особа має право на отримання бюджетного відшкодування, таке відшкодування надається протягом строків, визначених розділом V ПКУ, незалежно від того, чи буде така особа залишатися зареєстрованою як платник цього податку на дату отримання такого бюджетного відшкодування, чи ні.

Питання: Які документи подаються разом з реєстраційною заявою платника ПДВ за формою № 1-ПДВ?

Відповідь: Для реєстрації особи як платника ПДВ з метою підтвердження відповідності особи вимогам, визначеним ст. 180, п. 181.1 ст. 181, п. 182.1 ст. 182 та п. 183.7 ст. 183 ПКУ на вимогу контролюючого органу подаються будь-які первинні документи бухгалтерського обліку, що засвідчують факт здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню (акт виконаних робіт, касовий чек, платіжне доручення тощо).

Питання: Чи може юридична особа, яка внесена до Реєстру неприбуткових установ та організацій, обрати третю групу спрощеної системи оподаткування?

Відповідь: Юридична особа може обрати третю групу спрощеної системи оподаткування у разі дотримання вимог, встановлених главою 1 розділу XIV ПКУ, за умови виключення її з Реєстру неприбуткових установ та організацій.