Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про використання РРО та ПРРО під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»

опубліковано 16 вересня 2022 о 11:34

Днями в Покровській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – Покровська ДПІ) відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Застосування РРО та ПРРО». 

На запитання платників податків відповідала начальниця Покровської ДПІ Головного управління  ДПС у Дніпропетровській області Світлана Шевцова.

Надаємо відповіді на запитання, з якими звертались платники.

Питання: Добрий день! Яким чином суб’єкт господарювання може провести через ПРРО операцію повернення коштів за неотриманий товар/послугу, у разі якщо розрахунки були здійсненні через класичний РРО?

Відповідь: Добрий день! Повернення суб’єктом господарювання коштів за неотриманий товар/послугу через програмний реєстратор розрахункових операцій, у разі якщо розрахунки були здійсненні через класичний реєстратор розрахункових операцій, здійснюється шляхом формування розрахункового документа з типом «Видатковий чек», в якому слід обрати відповідний товар та вказати номер чека, з якого відбувається таке повернення.

Питання: Вітаємо! Яким чином суб’єкт господарювання може завантажити програмне забезпечення «Програмний реєстратор розрахункових операцій»?

Відповідь: Вітаємо! Суб’єкт господарювання може завантажити програмне забезпечення «Програмний реєстратор розрахункових операцій» скориставшись вебпорталом Державної податкової служби України за посиланням: Головна>БАНЕР>Програмні РРО>Програмний реєстратор розрахункових операцій.

Для завантаження програмного забезпечення потрібно скористатись будь-яким браузером (для Google Chrome існують окремі налаштування для завантаження файлів з ftp).

Питання: Добрий день! Чи потрібно суб’єкту господарювання після отримання квитанції, в якій зазначено фіскальний номер, виконати дії для закріплення фіскального номера в ПРРО?

Відповідь:  Вітаємо! Ні, не потрібно. В програмних рішеннях «ПРРО Каса» та «пРРОсто», які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, окремих додаткових налаштувань для закріплення фіскального номера в програмному реєстраторі розрахункових операцій не передбачено.

Питання: Добрий день! Що робити, якщо ПРРО не дає змоги закрити зміну?

Відповідь: Добрий день! Касир завершує робочий день і раптом виявляє, що ПРРО не дає можливості закрити зміну. Тоді слід встановити вид несправності, що стався. Можливі два варіанти помилки. Якщо вийшло з ладу програмне забезпечення, оновіть його версію. Після цього повторіть процедуру закриття зміни. Цього має вистачити. Коли ж заковика у несправності пристрою, подайте Повідомлення про виявлення несправностей ПРРО за ф.№2-ПРРО (J1316701). Цю форму знайдете у додатку 2 до Порядку № 317. У Повідомленні зробіть позначку про несправність. Після відновлення роботи пристрою подайте заяву про реєстрацію ПРРО за ф№1-ПРРО (J/1316604). Її візьміть із додатка 1 до Порядку №317. У Заяві має бути позначка про відновлення роботи.