Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо податкових новацій в умовах воєнного стану

опубліковано 03 серпня 2022 о 10:19

У Лівобережній державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – Лівобережна ДПІ) відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань податкових новацій в умовах воєнного стану.

На запитання платників відповідала заступник начальника Лівобережної ДПІ Вікторія Іртлач.

Пропонуємо вашій увазі запитання, що надійшли на «гарячу лінію» та відповіді на них.

 

Питання: Скажіть, будь ласка, які терміни проведення одноразового (спеціального) добровільного декларування?

Відповідь: Одноразове (спеціальне) добровільне декларування проводиться з 01 вересня 2021 року до 01 вересня 2022 року та передбачає сплату збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування в порядку, строки і розмірах, встановлених Податковим кодексом України.

Детальніше з інформаційними матеріалами щодо одноразового (спеціального) добровільного декларування активів, громадяни можуть ознайомитися у банері «Одноразове добровільне декларування» за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/odnorazove-dobrovilne-deklaruvannya/.

 

Питання: Розкажіть, будь ласка, стосовно питання дотримання законодавства щодо виплати заробітної плати, легалізації трудових відносин та зайнятості населення?

Відповідь: Питання дотримання законодавства щодо виплати заробітної плати, легалізації трудових відносин та зайнятості населення було і залишається одним із основних напрямків діяльності ДПС та місцевих органів виконавчої влади.

Нелегальні трудові відносини та не задекларована заробітна плата призводять до зменшення надходжень до бюджетів, які є джерелом для оплати праці лікарів, вчителів, інших працівників бюджетної сфери, фінансування соціальних програм. Роботодавець, який ухиляється від офіційного оформлення працівників, позбавляє захисту їх трудових та соціальних прав.

Своєчасна та у повному обсязі сплата податків, зборів та інших обов’язкових платежів – сьогодні надзвичайно важлива для нашої держави.

 

Питання: Чи є особливості в роботі РРО або ПРРО в умовах воєнного стану?

Відповідь: Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій або безготівковій формі із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні РРО зі створенням у паперовій або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

При цьому, використання ПРРО при оптовій або роздрібній торгівлі пальним забороняється.