Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Актуальні питання податкового законодавства під час зустрічі в Петропавлівській ДПІ

опубліковано 15 липня 2022 о 10:35

Днями начальником Петропавлівської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Віктором Ковальчуком проведено зустріч з платниками податків.

Посадовець звернув увагу суб’єктів господарювання на зміни в податковому законодавстві в умовах воєнного стану: Закону України від 12 травня 2022 року № 2260-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового контролю та адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану».

У ході зустрічі, довів до відома новації у законодавстві визначені Законами України від 30 листопада 2021 року № 1914-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень».

Зауважив, що продовжуються кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування та декларування доходів громадян, отриманих у 2021 році та закликали не зволікати, а задекларувати свої доходи, таким чином виконати свій громадянський обов’язок та у цей нелегкий час підтримати нашу економіку, сплативши податки та збори.

Звернув увагу, що триває деклараційна кампанія доходів громадян, отриманих у 2021 році.

Наголосив, щодо легального працевлаштування, яке гарантує людині її конституційні права та соціальний захист.

Наприкінці заходу нагадав про роботу сервісу «Пульс» ДПС України. Через який приймаються звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація). Надати інформацію можна, зателефонувавши на номер телефону 0800-501-007.

Зустріч відбулася у тісній співпраці та у форматі діалогу, де кожен платник отримав відповіді на свої питання та друковану продукцію роз’яснювального характеру.