За організацією відділу комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі ГУ ДПС) (територія обслуговування – Нікопольський регіон) нещодавно у Нікопольській ДПІ ГУ ДПС відбувся брифінг на тему «Основні завдання та напрямки роботи центрів обслуговування платників в умовах дії воєнного стану» за участі начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС Наталії Міщенко.
Посадовець наголосила, що завдання податкової – створення комфортних умов для платників у сфері адміністрування податків, своєчасне інформування щодо прийнятих законодавчих ініціатив у сфері оподаткування та надання адміністративних послуг незалежно від місця обліку платників податків.
ЦОП Нікопольської ДПІ в умовах дії воєнного стану продовжує надавати платникам податків адміністративні послуги. Всього з початку року надано майже 7 тис. адміністративних послуг.
Зокрема, надавалися адміністративні послуги щодо отримання картки платника внутрішньо переміщеним особам із різних регіонів України.
Переселенці потребували не тільки практичної допомоги наших спеціалістів, а й психологічної. Картки платників отримали понад 200 внутрішньо переміщених осіб. Крім того, в приміщенні Центру обладнано «Куточок переселенця», оформлено інформаційний стенд.
Також фахівець зазначила, що платники мають право отримувати всі послуги в режимі он-лайн, через Електронний кабінет. Перевагами його використання є загальнодоступність, значна економія часу та можливість отримувати необхідну інформацію у будь - який час. Платники податків можуть отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, скориставшись електронними сервісами ДПС.