Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Новокодацький, Чечелівський та Центральний райони міста Дніпра) повідомляє, що наразі не тільки для починаючого підприємця, але також для бізнесмена з великим досвідом роботи, складання податкової звітності займає багато часу.
Наявність опції електронного підпису дозволяє не витрачати час на відвідування податкової інспекції для надання звітності на паперових носіях. За допомогою програми підприємець зможе з будь-якого місця в режимі онлайн відстежувати статус відправлених в податкову документів, що дозволить йому уникнути затримок під час подання звітів.
А зробити це можливо за допомогою сервісу ДПС «Електронний кабінет» (https://cabinet.tax.gov.ua). Цей зручний безкоштовний сервіс подання декларацій в електронному вигляді працює цілодобово в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв з використанням електронно-цифрового підпису будь-якого акредитованого пункту сертифікації ключів (АЦСК).
Сервіс надає можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати звітність до ДПС, Пенсійного фонду та органів статистики.