Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків на дитину засобами сервісу «Електронний кабінет»

опубліковано 25 січня 2022 о 09:23

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Новокодацький, Чечелівський та Центральний райони м. Дніпра) повідомляє щодо можливостей та переваг використання такого сервісу ДПС як «Електронний кабінет».

Так, зокрема, бажаючи зареєструвати дитину в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) з використанням «Електронного кабінету», одному із батьків у приватній частині «Електронного кабінету» (режим «ЕК для громадян») необхідно подати в електронному вигляді заяву для реєстрації за формою № 1ДР (Облікова картка фізичної особи – платника податків (1ДР)) з використанням кваліфікованого електронного підпису.

До заяви додати скановану копію свідоцтва про народження дитини та скановану копію документа, що посвідчує особу одного із батьків (якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, необхідно додати документ про реєстрацію місця проживання/перебування).

При поданні заяви за формою № 1ДР засобами «Електронного кабінету» обирається податковий орган, де один із батьків бажає отримати Картку платника податків.

Результат опрацювання заяви відображається в Електронному кабінеті «Відповідь № 2 Фінальна».

Отримання Картки платника податків здійснюється у Центрі обслуговування платника з пред’явленням: оригіналів свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, необхідно додати документ про реєстрацію місця проживання/перебування).

Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою https://cabinet.tax.gov.ua. Робота у приватній частині «Електронного кабінету» здійснюється при наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП), у тому числі звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби (https://acskidd.gov.ua).