У разі зміни даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків (прізвища, місця реєстрації тощо) фізичній особі: 
    1. Необхідно подати заяву за ф. № 5ДР (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822): 
    – до податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи; 
    – до будь-якого податкового органу якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання. 
    Для заповнення Заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних. 
    Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія - необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування. 
    2. Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків: 
    – до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання; 
    – до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу. 
    3. Картка платника податків, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків видається за умови пред’явлення податковому органу, до якого подавалась Заява за ф. № 5ДР, паспорта з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документа (довідки) про реєстрацію місця проживання/перебування