Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань користування Електронним кабінетом платника податків та подання звітності в електронному вигляді

опубліковано 15 липня 2021 о 08:14

Днями начальником Амур - Нижньодніпровської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Олександром Портянніковим проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань користування Електронним кабінетом платника податків та подання звітності в електронному вигляді.

Відповіді на запитання платників податків під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»:

Питання:  Які переваги подання звітності в електронному вигляді?

Відповідь: Економія робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів (немає необхідності відвідувати податкову інспекцію, купувати бланки звітності);

- звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через

мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;

- уникнення витрачання часу у чергах при поданні звітності, оскільки

достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкового органу;

- гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність

арифметичних помилок та описок.

Питання: Де можна отримати безкоштовні ключі ЕЦП для користування Електронним кабінетом платника податків та подавати звітність в електронному вигляді?

Відповідь: Отримати безкоштовно електронні ключі можна в Акредитованому центрі сертифікації ключів ІДД ДПС, який знаходиться в приміщенні Лівобережної державної податкової інспекції, звернувшись  за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. 95а (Центр обслуговування платників).

Ключ ЕЦП дійсний два роки. Якщо строк дії ключа закінчується, за новим не треба йти до податкової. Вам потрібно встановити на комп'ютер програму «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Ще можна це робити онлайн. На сайті Кваліфікованого постачальника електронних послуг податкової перейдіть на сторінку повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

Додайте ключ, введіть пароль і підтвердить, що підписуєте договір «Про надання електронних довірчих послуг».

Крім того, ЕЦП можна отримати й у банку, якщо він має свій АЦСК. Так, ПриватБанк видає своїм клієнтам ключі ЕЦП, якими можна підписувати податкову звітність, документи, використовувати для входу в кабінет платника.

Питання: Які сервіси може отримати фізична особа, скориставшись електронним кабінетом платника податків?

Відповідь: Отримання відомостей про суми отриманих доходів та суми сплачених податків;

- створення та подання Декларації про майновий стан і доходи у разі

необхідності подання такої декларації (наприклад, з метою отримання податкової знижки).