Днями у Павлоградській ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Електронні сервіси ДПС та нові можливості Електронного кабінету».
На запитання платників відповідала начальниця Павлоградської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Радіонова.
Надаємо відповіді на запитання, з якими звертались суб’єкти господарювання.
Питання: Яке призначення Електронного кабінету?
Відповідь: Електронний кабінет – це популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом. Це поліпшення формату відносин з платниками, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів податкової служби, підвищується оперативність надання та якість звітності.
Метою Електронного кабінету є надання платнику податків можливість реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування у режимі онлайн, суттєво зменшити витрати платників на адміністрування податків і зробити інформацію щодо кожного платника податків доступною та прозорою.
Питання. Які електронні сервіси ДПС допомагають в дистанційному спілкуванні з податковою службою?
Відповідь. В дистанційному спілкуванні з органами ДПС допомагають електронні сервіси ДПС:
- «Єдине вікно подання електронної звітності» - спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення, яке розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»;
- «Електронний кабінет» - інформаційно-телекомунікаційна система вхід до якої здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/, а також через вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/.
Питання: Які нові можливості Електронного кабінету?
Відповідь: Е-кабінет дає змогу:
- подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати
квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;
- отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;
- використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім
існуючих);
- отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників
податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;
- реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових
накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;
- доповнити облікові даних інформацією про види діяльності (КВЕД).
Питання. Де платник податків має змогу дізнаватися про зміни в законодавстві, слідкувати за наданням роз’яснень?
Відповідь. Про зміни в законодавстві, слідкувати за наданням роз’яснень, консультацій та іншої інформації платник податків має змогу в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі, де можливо передивитись «Запитання – відповіді з Бази знань»; «Нормативні та інформаційні документи»; «Останні зміни в законодавстві»; «Письмові консультації» тощо.