Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сучасні програмні продукти цінують наш час!

опубліковано 27 квітня 2021 о 09:13

Для використання сучасних програмних продуктів, у тому числі  при спілкуванні з податковою службою, необхідно отримати електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП), який за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки.

За допомогою ЕЦП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися в «Електронному кабінеті»  тощо. Документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні оскільки електронний цифровий підпис ідентифікує конкретну особу. Крім того, користування  електронним цифровим підписом значно економить витрати часу.

Отримати електронний цифровий підпис можна в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів, перелік яких наведено в Електронному реєстрі, зокрема, в Криворізькій південній ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.

Для отримання ЕЦП користувачу необхідно  ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕЦП; підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕЦП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу Надавача, обравши відповідну категорію; надати оригінали документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів;  регенерувати електронний цифровий підпис.