Працівниками Криворізької, Апостолівської та Широківської державних податкових інспекцій Головного управління ДПС у Дніпропетровській області приділяється велика увага поліпшенню якості сервісу обслуговування платників, адже це має значний вплив на сумлінну сплату до бюджету належних податків і зборів.
Протягом перших двох місяців поточного року Центри відвідали 2558 платників податків, фахівцями надано 2520 адміністративних послуг. У структурі наданих адміністративних послуг найбільшу питому вагу - 60% від загальної кількості наданих послуг - займає послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, яка була надана 1537 фізичним особам.
Крім того, 676 послуг надано платникам єдиного податку (реєстрація платників єдиного податку та надання витягів з реєстру платників єдиного податку). Більшість платників отримали зазначені послуги в електронному вигляді.
Працівники центрів обслуговування інформують платників податків про можливість он-лайн спілкування з ДПС України завдяки сервісу «InfoTax». Через месенджери Telegram та Viber, платники податків мають можливість дізнатись про стан розрахунків з бюджетом; реєстраційні та облікові дані; строки подання звітності та сплати податків тощо.
Також, податківці знайомлять суб’єктів господарювання з проєктами електронних сервісів ДПС України, зокрема: створення інформаційної системи електронного адміністрування акцизного податку; розвиток інформаційної системи для збору, зберігання, використання даних РРО/ПРРО; запровадження оновлених електронних послуг кабінету платника податків.