За жовтень 2020 року з питань отримання адміністративних послуг до Центру обслуговування платників Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області області надійшло 872 звернення від платників податків. Про це повідомила начальниця Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ольга Радіонова під час зустрічі з представниками бізнесу.
Найбільш запитуваною у жовтні була послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків - 329 звернень.
Запитуваними з боку суб`єктів господарювання були такі адміністративні послуги:
видача довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету – 164 звернення;
реєстрація платника єдиного податку – 68;
надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 71;
реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 56;
реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 55;
реєстрація РРО – 17 звернень.
Також за цей період, з метою отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, до ЦОП звернулось 245 громадян.
Наразі у світі відбуваються події, які стурбували людство на усіх континентах – спалах досі невідомого вірусу під назвою COVID-19.
Переконливо рекомендуємо громадянам утриматися від відвідування Центру обслуговування платників без нагальної потреби. У сучасних умовах, з сучасними можливостями більшість питань та проблем можна вирішити дистанційно, скориставшись Інтернетом або послугами пошти.
У випадку, якщо питання потребує обов’язкового відвідування ЦОП, необхідно неухильно дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій.:
«Шановні громадяни та платники податків! Будьте свідомими, не наражайте на небезпеку себе та оточуючих вас людей», - наголосила Ольга Радіонова.