Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Право на доступ до публічної інформації під час сеансу «Гаряча лінія»

опубліковано 02 листопада 2020 о 09:07

Днями начальник Чечелівської  ДПІ  ГУ ДПС у Дніпропетровській області Тесленко Тетяна прийняла участь у сеансі телефонного зв'язку «Гаряча лінія», де відповіла на питання стосовно порядку здійснення та забезпечення права на доступ до публічної інформації.

Питання 1: Вітаю. Поясніть, будь ласка, що таке публічна інформація?      

Відповідь 2: Доброго дня. Публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, а також у інших розпорядників, визначених Законом України “Про доступ до публічної інформації ”.

Питання 2: Вітаю. Які саме реквізити має містити запит на публічну інформацію?

Відповідь 2: Доброго дня. Запит на інформацію має містити:

– прізвище, власне ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);

– загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит на інформацію, якщо запитувачу це відомо;

– підпис і дату за умови подання письмового запиту на інформацію.                                                                                                                            .

Питання 3: Доброго дня. Хто може подавати запит?                          

Відповідь 3: Доброго дня. Запит можуть подавати як фізичні так і юридичні особи, а також об’єднання громадян без статусу юридичної особи. Ці запитувачі мають рівні права на публічну інформацію.

Питання 4: Доброго дня. Який час займає розгляд запиту на публічну інформацію?                    

Відповідь 4: Доброго дня. Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У випадку, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Питання 5: Доброго дня. Що мені робити, якщо на запитувану мною інформацію було надано відповідь не по суті запиту?                                 

Відповідь 5: Доброго дня. Таку відповідь на запит ви маєте право оскаржити. Відповідно до ст. 22, п. 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.