Заступник начальника Криворізької південної ДПІ Криворізького південного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна Познякова провела сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія», в ході якого надала відповіді запитувачам з питань оподаткування (організації роботи центрів обслуговування платників під час карантину).
В ході спілкування із запитувачами Ганна Познякова звертала увагу на те, що наразі податкова припинила проведення особистого прийому громадян і пропонувала на період карантину зайвий раз не відвідувати центри обслуговування платників, а користуватись дистанційними формами комунікацій - засобами електронного зв’язку та поштою.
Зокрема, за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/ .
Засобами Електронного кабінету також надано можливість заповнити, підписати КЕП та направити до ДПС:
облікову картку фізичної особи – платника податків, яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
заяву про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
заяву про включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:
довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).
Працівники Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0 800 501 007 (напрям 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. у черговому режимі. У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/ .
Контактний центр Державної податкової служби України продовжує надання консультативних послуг платникам податків. Отримати інформаційно-довідкові послуги можна за телефоном 0 800 501 007 з 10.00 до 17.00 (крім суботи, неділі та святкових днів). У неробочий час є можливість залишити запитання за допомогою сервісу «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо».
Надіслати запитання та повідомлення можна на електронну адресу idd@tax.gov.ua
Також, за допомогою Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) платники мають змогу отримати відповіді на питання, які їх цікавлять, у будь-який зручний для них час. Скористатись ЗІР можна через офіційний вебпортал ДПС або безпосередньо у мережі Інтернет за адресою http://zir.tax.gov.ua/ . Мобільні додатки ЗІР можна безкоштовно завантажити через Інтернет - магазини App Store та Google Play.
Заступник начальника Криворізької південної ДПІ Криворізького південного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна Познякова зазначила, що з метою здійснення он-лайн запису для відвідувачів податкових інспекцій управління листи необхідно надсилати на офіційні скриньки за адресами:
Ганна Познякова зауважила, що відповідно до Закону України від 17 березня 2020 року № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг та строків надання цих послуг, визначених законом.
Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Відвідувачі центрів обслуговування платників обслуговуються виключно у разі гострої необхідності за попереднім записом, зокрема, видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта здійснюється відповідно до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.