Семінар, що відбувся нещодавно для підприємців у приміщенні МКДЦ «Мир» зібрав немало зацікавлених підприємців і бухгалтерів.
Разом з фахівцями Західно-Донбаського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області в семінарі взяли участь спеціалісти виконкому Павлоградської міської ради, Павлоградського регіонального управління з питань праці ГУ Держпраці у Дніпропетровській області, Павлоградського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) ГУ Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області та Павлоградського міськрайонного центру зайнятості.
Під час семінару, податківці ознайомили присутніх з основними змінами у податковому законодавстві для фізичних осіб–підприємців, роз’яснили підприємцям порядок адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, розповіли про сервісне обслуговування, яке пропонує сьогодні платникам Державна податкова служба.
Обговорили також питання щодо впровадження програмних РРО. Платникам пояснили, для кого та з якого терміну застосування РРО стане обов’язковим, як працювати у разі відсутності Інтернету, попередили про відповідальність за невидачу чека, непроведення операцій через РРО або проведення на неповну суму проданих товарів.
Доповідачі нагадали, що з 1 січня стартувала кампанія декларування доходів, отриманих громадянами у 2019 році. Декларацію слід подати до органів державної податкової служби за новою формою за місцем реєстрації. Фізичні особи, які мають намір скористатися правом на податкову знижку, подають декларацію упродовж всього 2020 року.
Крім того, представники контролюючих органів вкотре розповіли про важливі подробиці створення трудових відносин роботодавцями з найманими працівниками з дотриманням необхідних умов і у рамках сучасного правового поля.
На завершення семінару усі бажаючі отримали відповіді на поставлені питання та мали змогу отримати практичні поради фахівців у застосуванні податкового законодавства.
У Західно-Донбаському управлінні відзначають, що участь у таких роз’яснювальних заходах стала вже практикою для фахівців служби.