Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про роботу Центрів обслуговування платників Західно-Донбаського управління

опубліковано 19 грудня 2019 о 12:08

Створення сприятливого клімату для розвитку підприємництва, налагодження партнерських відносин із платниками податків та якісне обслуговування тих, хто наповнює бюджети – пріоритетні напрямки роботи Західно-Донбаського управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області. 

«Наповнення бюджету без тиску на бізнес - це головна мета співробітників ДПС, а якість обслуговування платників - це метод її досягнення. Ми виходимо із того, що сумлінні платники заслуговують якісне обслуговування»», - зазначив начальник Західно-Донбаського управління  Геннадій Ткачук.

Саме з цією метою функціонують Центри обслуговування платників, де платники отримують  весь спектр адміністративних та консультаційних послуг.

У Західнодонбаському регіоні у восьми Центрах обслуговування платників послугами користуються 17017 платників, що обліковуються у Західно-Донбаському управлінні, з них – 6742 – юридичні особи та 10275  – фізичні особи – підприємці.

З початку року працівниками служби у ЦОП надано 31296 адміністративних послуг,  оперативно, без затримки було прийнято 152658 примірників звітності.

Послугами центрів користуються громадяни, які отримують реєстраційний номер облікової картки платника податків – так звані ідентифікаційні номери. Так, з початку року ЦОП регіону надали подібних послуг 14725.

Протягом січня-листопада 2019 року громадянам видано 6918 довідок про відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів; зареєстровано 282 реєстратора розрахункових операцій та  1701 книга обліку розрахункових операцій, а також 479 розрахункових  книжок.

З метою інформування про зміни в податковому законодавстві, в Центрах  обслуговування платників для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлено інформаційні та тематичні стенди, що містять зразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань оподаткування.

З метою спрощення обслуговування платників запроваджені та функціонують електронні сервіси. Це дозволяє платникам податків уникнути зайвих витрат часу та отримати необхідну інформацію.

«Кожен мешканець регіону не залишається без уваги та має можливість отримати необхідну інформацію за допомогою кваліфікованих фахівців», - підсумував Геннадій Ткачук.