Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Центрами обслуговування платників Соборного управління протягом 10 місяців поточного року надано понад 38,5 тис адміністративних послуг

опубліковано 26 листопада 2019 о 12:10

Створення комфортних умов для платників податків сприяє забезпеченню ними повноти та своєчасності сплати до бюджету податків і зборів. У Центрах обслуговування платників Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області громадяни та представники бізнесу можуть отримати консультаційні та адміністративні послуги: подати звітність, оформити документи, отримати необхідні довідки та виконати всі процедури з мінімальною витратою часу.

За січень - жовтень 2019 року Центрами обслуговування платників (далі - ЦОП) надано 38532 адміністративні послуги, у тому числі: ЦОП Соборної ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області – 18045; ЦОП Шевченківської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області – 20487.

Найчастіше відвідувачі ЦОП звертаються за наступними послугами: видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників  податків - 7898 (20,5%); реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 6148 (16,0%);  видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи - 5068 (13,1%); реєстрація платника єдиного податку – 4878 (12,7%); надання витягу з реєстру платників єдиного податку - 4053 (10,5%); видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 3787 (10,0%).

Крім того, в ЦОП організовано роботу по прийому звітності з урахуванням різних способів її надходження.

Для зручності доступу до мережі Інтернет зали ЦОП обладнані покриттям Wi-Fi, а також плазмовими екранами для трансляції актуальної інформації. При необхідності консультант-модератор допоможе у пошуку необхідної інформації, що розміщена на стендах при заповненні документів.