Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що платник податків має право на податкову знижку шляхом зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року на суму фактично здійснених ним витрат, які підтверджені відповідними документами. Таке право передбачене статтею 166 Податкового кодексу України.
Податкова знижка - це сума витрат платника податку на оплату товарів, послуг резидента протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення загального річного оподатковуваного доходу у вигляді заробітної плати.
Для отримання податкової знижки, зокрема за навчання, платнику податків необхідно скласти договір про отримання освітніх послуг. Так, з метою використання права на податкову знижку у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року платник податку може включити фактично здійснені ним витрати у вигляді суми коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, підтверджені відповідними документами, зокрема, копією договору, що ідентифікує заклад освіти – надавача послуг і здобувача освіти – отримувача послуг (його законного представника) та/або юридичну чи фізичну особу, яка здійснює оплату.
При цьому в договорі про навчання повинно бути зазначене прізвище, ім’я та по батькові особи, яка буде безпосередньо навчатися (дитини).
На сьогодні, своїм правом на податкову знижку, зокрема, на навчання скористалися 2805 громадян. Сума до повернення з бюджету склала 7171,5 тис гривень.
Звертаємо увагу, що підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яку громадяни мають право подати по 31 грудня 2019 року (включно).
Декларація за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.15 №859 із змінами, подається до фіскального органу за місцем реєстрації.