03 листопада 2025
Про податки просто. Офіс податкових консультантів
Субсайт: https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/949328.html
Фейсбук: https://www.facebook.com/share/p/171xmo4CTd/
Ютуб: https://youtu.be/7x-_ROoYpNA
03 листопада 2025
Анулювання реєстрації платника єдиного податку - юридичної особи
Субсайт: https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/949340.html
Ютуб: https://youtu.be/atrJyGP6nYw
03 листопада 2025
Консультаційний центр: прозорий і зрозумілий контроль за ризиками
Послідовна робота з платниками задля упередження ризиків при здійсненні господарської діяльності направлена на відкритий діалог, який допомагає вчасно виявити проблемні питання і знайти шляхи їх вирішення. У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області на базі консультаційного центру з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ПН/РК в ЄРПН) (Консультаційний центр) відбулися чергові робочі зустрічі за участю заступника начальника податкової Дніпропетровщини Максима Яіцького із представниками підприємств Дніпровського району, які включені до переліку ризикових платників.
Субсайт: https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/949253.html
05 листопада 2025
Особливості застосування ПРРО: практичні поради податківців Дніпропетровщини
У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області з суб’єктами господарювання говорили про особливості застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО). Діалог відбувся за участю заступниці начальника податкової служби Дніпропетровщини Наталі Федаш. Сучасні касові апарати дозволяють проводити фіскалізацію розрахунків у готівковій та безготівковій формі без використання фізичного обладнання. ПРРО інтегрується з програмним забезпеченням, мобільними додатками чи комп’ютерними системами, що робить його зручним для малого та середнього бізнесу.
Субсайт: https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/950066.html
Фейсбук: https://www.facebook.com/share/p/1CtMV4Sj1t/
05 листопада 2025
Онлайн зустріч з платниками: ключові аспекти ліцензування під час проведення операцій з підакцизними товарами
Особливості ліцензування операцій з реалізації підакцизних товарів та зберігання пального – у фокусі уваги онлайн зустрічі фахівці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з представниками бізнесу, яка відбулася за участю очільниці податкової служби області Теодозії Чернецької. «Інформаційні заходи, що проводяться фахівцями податкової Дніпропетровщини, направлені на обговорення актуальних питань податкового законодавства та його новацій. Адже законодавча обізнаність платників – це основа для роботи бізнесу у рамках правового поля», – зазначила Теодозія Чернецька. Наразі у Дніпропетровській області діє близько 20 тис. ліцензій. Левова частка з них припадає на роздрібну торгівлю алкогольними напоями – 9 010 ліцензій, тютюновими виробами – 6 770 ліцензій та на зберігання пального – 3 417 ліцензій.
Субсайт: https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/950091.html
Фейсбук: https://www.facebook.com/share/p/1BWSX3kciF/
06 листопада 2025
Комунікаційна податкова платформа Дніпропетровщини – оперативний і дієвий зворотній зв’язок з платниками
Кейс сервісів податкової Дніпропетровщини дозволяє платникам мати оперативний і дієвий зворотній зв’язок. Серед затребуваних послуг ефективної взаємодії з суб’єктами господарювання (СГ) комунікаційна податкова платформа Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (КПП). Чергове звернення на КПП надійшло від бухгалтера одного з підприємств м. Павлоград. Запит стосувався скількох важливих питань, серед яких роз’яснень щодо дій СГ після втрати документів внаслідок збройної агресії рф. Фахівці податкової наголосили, що попри виклики підприємства області демонструють стійкість, але потребують інформаційної підтримки у законодавчій обізнаності.
Субсайт: https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/950531.html
07 листопада 2025
Дніпропетровщина: відкритий діалог податківців з платниками прибирає бар’єри в комунікації, зміцнює партнерські відносини
Обізнаність в податкових питаннях – це гарантія ведення бізнесу без помилок і порушень законодавства. Інформаційно-роз’яснювальна робота фахівців Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) здійснюється на постійній основі, щоб рівень податкової дисципліни платників зростав і податки сплачувались до бюджетів своєчасно. Минулотижневі заходи традиційно присвячені новаціям податкового законодавства і важливим та актуальним темам. Так, на засіданнях «круглих столів», проведених для платників м. Дніпро, м. Покров, сел. Софіївка, с. Дубовики та с. Богданівка йшлося, зокрема про можливості електронних сервісів ДПС України, про роботу антикорупційного сервісу ДПС «Пульс», інформаційні ресурси ГУ ДПС, зокрема – комунікаційну податкову платформу, створену на базі ГУ ДПС. На порядку денному питання визначення мінімального податкового зобов’язання та отримання права на податкову знижку.
Субсайт: https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/950937.html