Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян за січень – листопад 2025 року

, опубліковано 03 грудня 2025 о 13:42

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. 

На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі – Закон № 393) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", ГУ ДПС забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення. 

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи  "Урядовий контактний центр", "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА" та  сервісу "Пульс".

Так, за січень – листопад 2025 року до ГУ ДПС надійшло 943 звернень громадян, з них: 943 заяви.

Загальна тематика письмових звернень:     

-           інформування про ухилення від сплати податків – 579 звернень (61,4%);

-           контрольно-перевірочна робота – 59 звернень (6,26%);

-           податок на майно – 134 звернень (14,21%)

-           аграрна політика та земельні відносини – 34 звернень (3,61%);

-           єдиний соціальний внесок – 20 звернень (2,12%); 

-           відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 16 звернень (1,69%)

-           інші питання – 101 звернення (10,71%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків у 2025 році збільшилась на 309 одиниць (січень - листопад 2024 – 634 звернень).

На виконання статей 22, 23 Закону № 393 в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

У січні – листопаді  2025 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 11 особистих прийомів громадян.

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість проведення особистих прийомів у 2025 році залишилась на тому ж рівні (січень - листопад 2024 – 11 особистих прийомів).