Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі – Закон № 393) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", ГУ ДПС забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи "Урядовий контактний центр", "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА" та сервісу "Пульс".
Так, за січень - березень 2025 року до ГУ ДПС надійшло 210 звернень громадян, з них: 210 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 118 звернень (56,2%);
- контрольно-перевірочна робота – 14 звернень (6,7%);
- податок на майно – 35 звернень (16,7%)
- аграрна політика та земельні відносини – 7 звернень (3,3%);
- єдиний соціальний внесок – 13 звернень (6,2%);
- інші питання – 23 звернення (10,9%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків у 2025 році зменшилась на 3 одиниці (січень - березень 2024 – 213 звернень).
На виконання статей 22, 23 Закону № 393 в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
У січні – березні 2025 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 2 особистих прийоми громадян.