Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян за січень – березень 2024 року

, опубліковано 10 квітня 2024 о 15:08

Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС) в умовах військового стану вдалося налагодити роботу по  розгляду звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.publicinfo@tax.gov.ua, dp.zvernennya@tax.gov.ua та безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи "Урядовий контактний центр", "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА" та  сервісу "Пульс".

За узгодженою правовою позицією, в період дії воєнного стану можливе проведення розгляду та відправлення відповідей на звернення громадян та інформаційні запити.

Звернення громадян

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі – Закон № 393) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", ГУ ДПС забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи  "Урядовий контактний центр", "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА" та  сервісу "Пульс".

 

Так, за січень - березень 2024 року до ГУ ДПС надійшло 213 звернень громадян, з них: 213 заяв.

Загальна тематика письмових звернень:    

  • інформування про ухилення від сплати податків – 96 звернень (45,1%);
  • контрольно-перевірочна робота – 53 звернення (24,9%);
  • податок на майно – 16 звернень (7,5%)
  • відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 5 звернень (2,3%);
  • аграрна політика та земельні відносини – 11 звернень (5,2%);
  • інші питання – 32 звернення (15%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 117 одиниць (січень - березень 2023 – 96 звернень).

 

На виконання статей 22, 23 Закону № 393 в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /

У січні – березні  2024 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 2 особистих прийоми громадян.