Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян за січень – липень 2023 року

опубліковано 10 серпня 2023 о 11:34

ГУ ДПС в умовах військового стану вдалося налагодити роботу по  розгляду звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.public@tax.gov.ua, dp.zvernennya@tax.gov.ua та безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи "Урядовий контактний центр", "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА" та  сервісу "Пульс".

За узгодженою правовою позицією, в період дії воєнного стану можливе проведення розгляду та відправлення відповідей на звернення громадян та інформаційні запити.

 Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі – Закон № 393) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС) забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи  "Урядовий контактний центр", "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА" та  сервісу "Пульс".

Так, за січень - липень 2023 року до ГУ ДПС надійшло 233 звернення громадян, з них: 233 заяв.

Загальна тематика письмових звернень:

  • контрольно-перевірочна робота – 56 (24,0%);
  • консультації з питань податкового законодавства – 43 звернення (18,5%);
  • аграрна політика та земельні відносини – 21 (9,0%);
  • реєстрація та облік платників податків – 17 звернень (7,3%);
  • інформування про ухилення від сплати податків – 13 звернень (5,5%);
  • податок на доходи фізичних осіб – 11 (4,7%);
  • податкова звітність – 9 (3,9%);
  • податок на майно – 7 (3,0%);
  • облік в Державному реєстрі – 6 (2,6%);
  • відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 3 звернення (1,3%);
  • фінансова політика – 3 (1,3%);
  • реструктуризація податкового боргу – 1 (0,4%);
  • інші питання – 43 (18,5%).

За відповідний період 2022 року - 235 звернень.

На виконання статей 22, 23 Закону № 393 в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

На період дії воєнного стану скасовано проведення  особистих прийомів.

Протягом січня - липня 2023 року особистих прийомів не проводилось.