Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян з січень – грудень 2020 року

, опубліковано 15 січня 2021 о 10:56

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі – Закон №393) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС) забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvern436@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державних спеціалізованих сервісів "Урядова гаряча лінія 1545", "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" та "Пульс".

Так, за січень – грудень 2020 року до ГУ ДПС надійшло 359 звернень громадян, з них: 351 заява та 8 скарг, у тому числі 17 колективних звернень від 122 громадян.

За відповідний період 2019 року -  443 звернень.

Від платників податків надійшло 8 скарг. За результатами розгляду 4 скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДПС, її територіальних органів, 2 скарги на недоліки у роботі ГУ ДПС, її територіальних органів та 2 інші скарги. Відповіді на скарги надано своєчасно, у встановлений термін та у повному обсязі.

Розгляд скарг здійснено якісно та у встановлений Законом термін.

Загальна тематика письмових звернень:

- контрольно-перевірочна робота – 128 звернень (35,65%);

- консультації з питань податкового законодавства – 75 звернень (20,89%);

- інформування про ухилення від сплати податків – 26 звернення (7,24%).

На виконання статей 22, 23 Закону в ГУ ДПС передбачено відповідно до затвердженого графіку (не рідше двох разів на місяць) проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС.

За січень – грудень 2020 року керівництвом ГУ ДПС було проведено 3 особистих прийоми.

На виконання вимог Закону України від 17.03.2020 № 533-ІХ  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19)», ГУ ДПС на період короновіруса скасовано особисті прийоми.4/ЗВГ Ос від 27.11.