Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі - Закон) та Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", ГУ ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС) та створеними на правах відокремлених підрозділів забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які найшли у письмовому та електронному вигляді, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державних спеціалізованих сервісів "Урядова гаряча лінія 1545", "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" та "Пульс".
З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДПС створено спеціальну електронну поштову скриньку zvern436@sfs.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону.
Так, з початку 2019 року до ГУ ДПС надійшло 443 письмових звернення громадян, з них: 442 заяви та 1 скарга.
За період січень – грудень 2018 року - 528 звернень.
За результатами розгляду 1 скарги на недоліки у роботі ДФС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організацій (січень - грудень 2018 року – 8 скарг), інформація не підтвердилась, заявнику було надано відповідні роз’яснення.
Розгляд скарги здійснено якісно та у встановлений Законом термін
Слід зазначити, що за аналогічний період 2018 року до фіскальних органів Дніпропетровської області надійшло 8 скарг. Зменшення кількості скарг в поточному році свідчить про значне покращення якості обслуговування платників податків та проведення роз’яснювальної роботи.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась:
-
контрольно-перевірочної роботи;
-
інформування про ухилення від сплати податків;
-
консультацій з питань податкового законодавства.
До органів ДПС у Дніпропетровській області протягом січня – грудня 2019 року надійшло 19 колективних звернень від 161 громадянина.
Позитивною тенденцією є те, що до ГУ ДПС протягом січня – грудня 2019 року не надходило повторних звернень. Це свідчить про надання працівниками органів ГУ ДПС зрозумілих та кваліфікованих відповідей на усні та письмові звернення заявників.
На виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в ГУ ДПС організовано відповідно до затвердженого графіку (не рідше двох разів на місяць) проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС.
За 2019 рік керівництвом ГУ ДПС було проведено 17 особистих прийомів. В ході проведення 1 особистого прийому надано письмове звернення, яке розглянуто згідно чинного законодавства.