Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян

, опубліковано 09 жовтня 2019 о 16:50

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (далі - Закон) та Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", ГУ ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС) та створеними на правах відокремлених підрозділів забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які найшли у письмовому та електронному вигляді, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДФС України та від державних спеціалізованих сервісів "Урядова гаряча лінія 1545", "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" та "Пульс".

З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДПС створено спеціальну електронну поштову скриньку zvern436@sfs.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону.

Так, з початку 2019 року до ГУ ДПС надійшло 322 письмових звернення громадян, з них: 322 заяви.

За період січень – вересень 2018 року -  533 звернень.

За змістом найбільша кількість звернень стосувалась:

  • контрольно-перевірочної роботи;

  • інформування про ухилення від сплати податків;

  • консультацій з питань податкового законодавства.

До органів ДПС у Дніпропетровській області протягом січня – вересня 2019 року надійшло 16 колективних звернень від 140 громадян.

Позитивною тенденцією є те, що до ГУ ДПС протягом січня – вересня 2019 року не надходило повторних звернень. Це свідчить про надання працівниками органів ГУ ДПС зрозумілих та кваліфікованих відповідей на усні та письмові звернення заявників.

На виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в ГУ ДПС організовано відповідно до затвердженого графіку (не рідше двох разів на місяць) проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС.

За 2019 рік керівництвом ГУ ДПС було проведено 12 особистих прийомів. В ході проведення 1 особистого прийому надано письмове звернення, яке розглянуто згідно чинного законодавства.