Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про актуальне - під час засідання «круглого столу» з представниками бізнесу

опубліковано 16 грудня 2025 о 10:21

За участі начальника Солонянського сектору обслуговування платників Дніпровської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Людмили Бик відбулося засідання «круглого столу» з платниками податків. 

Обговорювалися питання реалізації Національної стратегії доходів до 2030 року та експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками в ДПС. Системний підхід до управління податковими ризиками допомагає підвищити рівень прозорості та послідовності у роботі податкової служби та допомагає платникам мінімізувати податкові ризики.

Розглянули актуальні питання оподаткування єдиним податком фізичних осіб – підприємців та підстави для нарахування податкової знижки для фізичних осіб, які не є суб'єктами господарювання.

Зупинилися на основних засадах та принципах безбар’єрності податкової служби, яка включає фізичну, інформаційну та цифрову доступність, повагу до гідності, а також врахування індивідуальних потреб кожного платника податків. 

Проінформували про роботу Офісу податкових консультантів, де платник податків може отримати кваліфіковану безоплатну усну консультацію з питань застосування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на органи податкової служби.

Акцентували увагу платників на перевагах листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі та наголосили на важливості офіційного оформлення трудових відносин між працедавцем та найманим працівником.

Нагадали про роботу антикорупційного сервісу ДПС «Пульс», який приймає звернення фізичних та юридичних осіб щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку.

Відкрита комунікація з бізнесом триває!