Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 03 грудня 2025 о 13:45

Всього за січень - листопад 2025 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 106 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           Щодо нарахувань в ІКП – 55 звернень (52%);

-           Щодо отримання адміністративної послуги – 13 звернень  (11,34 %); 

-           Щодо роботи ЦОП – 1 звернення  (1%);

-           Щодо режиму і порядку роботи – 3 (2,8%);

-           Щодо обліку платників податків – 3 (2,8%);

-           Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (1,9%)

-           Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 24 звернень (22,65 %)

-           проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 2 звернення (1,9 %),

-           проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (1,9 %) 

За січень – листопад 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 201 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 38 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  201 письмового звернення,  яке надійшло на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 72 (35,8%);

-           контрольно-перевірочна робота – 40 (19,9%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 31 (15,4%);

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 20 (10,0%);

-           податкова заборгованість - 14 (7,0%);

-           отримання довідки про доходи – 4 (2,0%);

-           податкова знижка - 3 (1,5%);

-           інші питання – 17 (8,4%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  38 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           контрольно-перевірочна робота – 19 (50,0%); 

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 12 звернень (31,6%); 

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (5,3%);

-           отримання довідки про доходи – 2 (5,3%);

-           інші питання – 3 (7,8%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 61 одиницю (січень - листопад 2024 – 140 звернень) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 28 одиниць (січень - листопад 2024 – 10 звернень).