Всього за січень - листопад 2025 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 106 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 55 звернень (52%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 13 звернень (11,34 %);
- Щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1%);
- Щодо режиму і порядку роботи – 3 (2,8%);
- Щодо обліку платників податків – 3 (2,8%);
- Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (1,9%)
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 24 звернень (22,65 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 2 звернення (1,9 %),
- проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (1,9 %)
За січень – листопад 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 201 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 38 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 201 письмового звернення, яке надійшло на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 72 (35,8%);
- контрольно-перевірочна робота – 40 (19,9%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 31 (15,4%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 20 (10,0%);
- податкова заборгованість - 14 (7,0%);
- отримання довідки про доходи – 4 (2,0%);
- податкова знижка - 3 (1,5%);
- інші питання – 17 (8,4%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 38 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- контрольно-перевірочна робота – 19 (50,0%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 12 звернень (31,6%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (5,3%);
- отримання довідки про доходи – 2 (5,3%);
- інші питання – 3 (7,8%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 61 одиницю (січень - листопад 2024 – 140 звернень) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 28 одиниць (січень - листопад 2024 – 10 звернень).