Всього за січень - жовтень 2025 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 97 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 53 звернень (54,6%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 11 звернень (11,34 %);
- Щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,1%);
- Щодо режиму і порядку роботи – 2 (2,1%);
- Щодо обліку платників податків – 3 (3,1%);
- Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,1%)
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 21 звернень (21,65 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 2 звернення (2,1 %),
- проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,1 %)
За січень – жовтень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 192 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 35 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 192 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 68 (35,4%);
- контрольно-перевірочна робота – 39 (20,3%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 29 (15,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 18 (9,4%);
- податкова заборгованість - 14 (7,3%);
- отримання довідки про доходи – 4 (2,0%);
- податкова знижка - 3 (1,6%);
- інші питання – 17 (8,9%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 35 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- контрольно-перевірочна робота – 17 (48,6%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 11 звернень (31,4%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (5,7%);
- отримання довідки про доходи – 2 (5,7%);
- інші питання – 3 (8,6%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 69 одиниць (січень - жовтень 2024 – 123 звернень) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 26 одиниць (січень - жовтень 2024 – 9 звернень).