Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 04 листопада 2025 о 14:09

Всього за січень - жовтень 2025 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 97 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           Щодо нарахувань в ІКП – 53 звернень (54,6%);

-           Щодо отримання адміністративної послуги – 11 звернень  (11,34 %); 

-           Щодо роботи ЦОП – 1 звернення  (1,1%);

-           Щодо режиму і порядку роботи – 2 (2,1%);

-           Щодо обліку платників податків – 3 (3,1%);

-           Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,1%)

-           Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 21 звернень (21,65 %)

-           проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 2 звернення (2,1 %),

-           проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,1 %) 

За січень – жовтень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 192 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 35 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  192 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 68 (35,4%);

-           контрольно-перевірочна робота – 39 (20,3%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 29 (15,1%);

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 18 (9,4%);

-           податкова заборгованість - 14 (7,3%);

-           отримання довідки про доходи – 4 (2,0%);

-           податкова знижка - 3 (1,6%);

-           інші питання – 17 (8,9%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  35 звернень.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           контрольно-перевірочна робота – 17 (48,6%); 

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 11 звернень (31,4%); 

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (5,7%);

-           отримання довідки про доходи – 2 (5,7%);

-           інші питання – 3 (8,6%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 69 одиниць (січень - жовтень 2024 – 123 звернень) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 26 одиниць (січень - жовтень 2024 – 9 звернень).