Всього за січень-квітень 2025 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 51 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2025 році зменшилась на 87 одиниць (січень - квітень 2024 року – 138 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 29 звернень (56,9%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернень (19,6 %);
- Щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,97%);
- Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3,9%)
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 7 звернень (13,73 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (1,97 %),
- проблема при отриманні податкової знижки – 1 звернення (1,97 %)
За січень – квітень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 78 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 9 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 78 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 30 (38,5%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 11 (14,0%);
- податкова заборгованість - 10 (12,8%);
- контрольно-перевірочна робота – 7 (9,0%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 7 (9,0%);
- податкова знижка - 2 (2,6%);
- отримання довідки про доходи – 1 (1,3%);
- інші питання – 10 (12,8%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 9 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- податок на майно – 5 звернень (55,6%);
- контрольно-перевірочна робота – 1 (11,1%);
- отримання довідки про доходи – 1 (11,1%);
- інші питання – 2 (22,2%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 34 одиниці (січень - квітень 2024 – 44 звернення) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 5 одиниць (січень - березень 2024 – 4 звернення).