Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 05 травня 2025 о 16:25

Всього за січень-квітень 2025 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 51 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2025 році зменшилась на 87 одиниць  (січень - квітень 2024  року – 138 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           Щодо нарахувань в ІКП – 29 звернень (56,9%);

-           Щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернень  (19,6 %); 

-           Щодо роботи ЦОП – 1 звернення  (1,97%);

-           Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (3,9%)

-           Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 7 звернень (13,73 %)

-           проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (1,97 %),

-           проблема при отриманні податкової знижки – 1 звернення (1,97 %) 

За січень – квітень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 78 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 9 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  78 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 30 (38,5%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 11 (14,0%);

-           податкова заборгованість - 10 (12,8%);

-           контрольно-перевірочна робота – 7 (9,0%);

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 7 (9,0%);

-           податкова знижка - 2 (2,6%);

-           отримання довідки про доходи – 1 (1,3%);

-           інші питання – 10 (12,8%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  9 звернень.  Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           податок на майно – 5 звернень (55,6%); 

-           контрольно-перевірочна робота – 1 (11,1%); 

-           отримання довідки про доходи – 1 (11,1%);

-           інші питання – 2 (22,2%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 34 одиниці (січень - квітень 2024 – 44 звернення) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 5 одиниць (січень - березень 2024 – 4 звернення).