Всього за січень-березень 2025 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 44 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2025 році зменшилась на 63 одиниць (січень-березень 2024 року – 107 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 24 звернень (54,6%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернення (23 %);
- Щодо роботи ЦОП – 1 (2,3%);
- Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 1 (2,3%)
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 6 звернення (44,1 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (2,3 %).
За січень - березень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 56 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 9 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 56 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 20 (35,7%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 10 (17,9%);
- податкова заборгованість - 7 (12,5%);
- контрольно-перевірочна робота – 5 (8,9%);
- податкова знижка - 2 (3,6%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (3,6%);
- отримання довідки про доходи – 1 (1,8%);
- інші питання – 9 (16,0%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 9 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- податок на майно – 5 звернень (55,6%);
- контрольно-перевірочна робота – 1 (11,1%);
- отримання довідки про доходи – 1 (11,1%);
- інші питання – 2 (22,2%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 21 одиницю (січень - березень 2024 – 35 звернень) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 6 одиниць (січень - березень 2024 – 3 звернення).