Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 04 квітня 2025 о 12:16

Всього за січень-березень 2025 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 44 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2025 році зменшилась на 63 одиниць  (січень-березень 2024  року – 107 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           Щодо нарахувань в ІКП – 24 звернень (54,6%);

-           Щодо отримання адміністративної послуги – 10 звернення  (23 %); 

-           Щодо роботи ЦОП – 1 (2,3%);

-           Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 1 (2,3%)

-           Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 6 звернення (44,1 %)

-           проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 1 звернення (2,3 %).

За січень - березень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 56 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 9 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  56 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 20 (35,7%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 10 (17,9%);

-           податкова заборгованість - 7 (12,5%);

-           контрольно-перевірочна робота – 5 (8,9%);

-           податкова знижка - 2 (3,6%);

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (3,6%);

-           отримання довідки про доходи – 1 (1,8%);

-           інші питання – 9 (16,0%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  9 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           податок на майно – 5 звернень (55,6%); 

-           контрольно-перевірочна робота – 1 (11,1%); 

-           отримання довідки про доходи – 1 (11,1%);

-           інші питання – 2 (22,2%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 21 одиницю (січень - березень 2024 – 35 звернень) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 6 одиниць (січень - березень 2024 – 3 звернення).