Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сервіс ДПС України «Пульс»: результати опрацювання інформації

, опубліковано 10 січня 2025 о 10:03

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) забезпечує організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС.

Всього у січні – грудні 2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 361 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 76 одиниць (січень – грудень 2023 року – 437 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-  щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 235 звернень (65%);

-  щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 58 звернень  (16 %); 

-  щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 3 звернення (1 %)

щодо роботи центрів обслуговування платників - 16 звернень (4,5%).