Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 09 січня 2025 о 12:22

Всього за січень - грудень 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 361 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році зменшилась на 76 одиниць  (січень - грудень 2023  року – 437 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 235 звернень (65%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 58 звернень  (16 %); 

-           щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 3 звернення (1 %)

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 16 звернень (4,5%).

За січень - грудень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 160 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 10 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  160 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 36 (22,5%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 30 (18,75%);

-           контрольно-перевірочна робота – 26 (16,25%);

-           податкова заборгованість - 18 (11,25%);

-           отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 8 (5,0%);

-           податкова знижка - 3 (1,88%);

-           інші питання – 39 (24,37%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  10 звернень.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (40,0%);

-           податок на майно – 2 звернення (20,0%);

-           надання податкових консультацій – 2 (20,0%);

-           отримання довідки про доходи – 1 (10,0%);

-           інші питання – 1 (10,0%).

За січень - грудень 2024 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 212 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 25 звернень.