Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 02 липня 2024 о 11:17

Всього за січень - червень 2024 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 197 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс»  у 2024 році зменшилась на 10 одиниць  (січень - червень 2023  року – 207 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 107 звернень (54,3%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 39 звернень  (19,8%); 

-           щодо системи електронного адміністрування ПДВ - 2 звернення (1,02%)

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 8 звернення (4,1%).

За січень - червень 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 73 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 4 звернення, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика  73 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":

-           питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 23 (31,5%);

-           контрольно-перевірочна робота – 15 (20,6%);

-           надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 15 (20,6%);

-           податкова заборгованість - 2 (2,7%);

-           податкова знижка - 2 (2,7%);

-           інші питання – 16 (21,9%).

На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло  4 звернення.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (50,0%);

-           отримання довідки про доходи – 1 (25,0%);

-           інші питання – 1 (25,0%).

За січень - червень 2023 року від державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 78 звернень, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 16 звернень.