Всього за січень – травень 2023 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 172 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 102 одиниці (січень – травень 2022 – 70 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 80 звернення (46,5%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 54 звернень (31,4%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –10 звернень (5,81%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 8 звернень (4,65%).
За січень - травень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 60 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 14 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –23 (38,3%);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 19 (31,7%);
- контрольно-перевірочна робота – 10 (16,7%);
- інші питання – 8 (13,3%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 14 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2(14,3%);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4(28,6%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (7,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (14,3%),
- інші питання - 5 (35,7%).
За відповідний період 2022 року до державної установи "Урядовий контактний центр" надійшло 91 звернення, на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" – 4 звернення.