Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів "Пульс", "Урядова гаряча лінія 1545" та "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 07 листопада 2022 о 16:43

Всього за січень – жовтень 2022 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 235 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс»  у 2022 році зменшилась на 330 одиниць. (січень – жовтень 2021 року – 565 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

-           щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 75 звернень (31,9%);

-           щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 86 (36,6%);

-           щодо якості надання адміністративних послуг – 16 (6,8%);

-           щодо роботи центрів обслуговування платників - 10 звернень (4,26%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень – жовтень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 166 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 17 звернень, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА".

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія:

-           питання зі сплати ЄВ – 37 звернень (22,2%);

-           отримання чи відмова від ІНН – 28 (16,9%);

-           про надання податкових консультацій (особливості оподаткування ФОП зі ставкою 2%, по ПДВ, по земельному податку (паї, оренда землі), оподаткування спадщини та інші питання – 19 (11,0%);

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО – 20 (12,3%);

-           несплата (ухилення) від оподаткування – 10 (6,0%);

-           працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин – 8 (4,8%);

-           припинення діяльності ФОП та юросіб – 8 (4,8%);

-           на работу ДПІ – 5 (3,0%);

-           щодо надання звітності – 4 (2,5%);

-           повернення коштів за навчання – 7 (4,2%);

-           інші питання – 20 (12,3%).

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА":

-           проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 8 (47,1%);

-           питання зі сплати ЄВ та отримання довідок – 7 звернень (41,1%);

-           отримання чи відмова від ІНН – 1 (5,9%);

-           на работу ДПІ – 1 (5,9%).

За відповідний період 2021 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 479 звернення, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" – 50 звернення.