Всього за січень – жовтень 2022 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 235 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 330 одиниць. (січень – жовтень 2021 року – 565 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 75 звернень (31,9%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 86 (36,6%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 16 (6,8%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 10 звернень (4,26%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – жовтень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 166 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 17 звернень, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія:
- питання зі сплати ЄВ – 37 звернень (22,2%);
- отримання чи відмова від ІНН – 28 (16,9%);
- про надання податкових консультацій (особливості оподаткування ФОП зі ставкою 2%, по ПДВ, по земельному податку (паї, оренда землі), оподаткування спадщини та інші питання – 19 (11,0%);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО – 20 (12,3%);
- несплата (ухилення) від оподаткування – 10 (6,0%);
- працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин – 8 (4,8%);
- припинення діяльності ФОП та юросіб – 8 (4,8%);
- на работу ДПІ – 5 (3,0%);
- щодо надання звітності – 4 (2,5%);
- повернення коштів за навчання – 7 (4,2%);
- інші питання – 20 (12,3%).
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА":
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 8 (47,1%);
- питання зі сплати ЄВ та отримання довідок – 7 звернень (41,1%);
- отримання чи відмова від ІНН – 1 (5,9%);
- на работу ДПІ – 1 (5,9%).
За відповідний період 2021 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 479 звернення, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" – 50 звернення.