Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів «Пульс», «Урядова гаряча лінія 1545» та «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 30 березня 2022 о 13:38

За січень – лютий 2022 року до сервісу «Пульс» від платників Дніпропетровської області на розгляд надійшло 45 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення).

У порівнянні з аналогічним: періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 115 одиниць (січень – лютий 2021 року – 160 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з питань щодо:

● роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 23 звернення (51,11 %);

● реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 13 звернень (28,89 %);

● якості надання адміністративних послуг – 5 звернень (11,11 %);

● роботи центрів обслуговування платників – 4 звернення (8,89 %).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

При цьому, за січень – лютий 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 68 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 3 звернення, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».

За відповідний період 2021 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 119 звернень, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – 4 звернення.