Всього за січень – грудень 2021 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 627 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2021 році зменшилась на 95 одиниць. (січень – грудень 2020 року – 722 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 314 звернень (50,1%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 201 (32,1%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 42 (6,7%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 19 звернень (3,1%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – грудень 2021 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 536 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 60 звернень, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА".
За відповідний період 2020 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 493 звернень, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" 61 звернень.