Інформаційно-довідковий департамент ДПС : Контакт-центр: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) у період воєнного стану телефонуйте щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі). Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13. Електронна пошта (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису). Контакт-центр Податкової у месенджерах: Vіber QR код Telegram QR код Сервіс "Пульс" Державної податкової служби Сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація). Надати інформацію можна, здійснивши наступне: Крок 1 Наберіть номер телефону 0800-501-007 Крок 2 Прослухавши інтерактивний голосовий автовідповідач щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі) – послідовно оберіть напрямок «5» та натисніть «1». Крок 3 Зачекайте з’єднання з працівником та залиште Інформацію. При наданні Інформації назвіть своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна. У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається. Крок 4 У неробочий час з 19.00 до 8.00, у п’ятницю з 18:00 (також у суботу та неділю) Інформацію можна залишити на інтерактивний автовідповідач. Також її можна надіслати на електронну пошту idd@tax.gov.ua Звертаємо увагу, що реєструючи звернення Ви даєте згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно з законодавством. Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено. Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів, систем та відомості щодо мінімізації сплати податків, зборів, ЄВ що надходять електронною поштою. Інформацію щодо достовірності відомостей та застосування заборон, визначених Законом України «Про очищення влади» про осіб, стосовно яких проводиться перевірка, можна повідомити за телефоном 0800-501-007 - на інтерактивному голосовому автовідповідачі послідовно оберить напрямок «5», або на електронну адресу Громадяни можуть викласти усні звернення до ДПС, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр ДПС за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3» Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Графік особистих прийомів громадян керівниками самостійних структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Центри обслуговування платників Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ „Про доступ до публічної інформації”, може бути поданий: - на поштову адресу: 49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А; - на електронну адресу: - по телефону: (056) 374-31-37 - спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями визначено у приміщені ГУ ДПС у Дніпропетровській області за адресою, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А, кабінет «Приймальня громадян». Відповідь на запит надається у спосіб, обраний запитувачем. Строк розгляду запитів на отримання публічної інформації – 5 робочих днів або продовження до 20 робочих днів. За друк або копіювання документів (обсягом більш як 10 сторінок), що надаються за запитом на інформацію, відповідно до вимог статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» стягується плата за надання інформації. Громадянин може викласти своє звернення до ГУ ДПС у Дніпропетровській області через: - засоби телефонного зв'язку за телефонним номером: (056) 374-31-37 - використання мережі Інтернет на поштову скриньку У разі необхідності, для направлення звернення громадянина, пропонуємо скористатись електронною поштовою скринькою за адресою dp.public@tax.gov.ua. Електронне звернення, надіслане без використання кваліфікованого електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії звернення з підписом заявника із зазначенням дати (абз.2 п.5 глави ІІ Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах, затверджений наказом Мінфіну від 15.06.2020 № 297) Поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ГУ ДПС у Дніпропетровській області за адресою: 49005, м.Дніпро, вул. Сімферопольська,17-А Строк розгляду звернень громадян – 30 днів або продовження, але не більше 45 днів. Електронна адреса управління інформаційних технологій Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Електронна адреса для представників засобів масової інформації Начальник управління з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області |