Всього за січень - вересень 2025 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 95 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- Щодо нарахувань в ІКП – 49 звернень (51,6%);
- Щодо отримання адміністративної послуги – 11 звернень (11,57 %);
- Щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,1%);
- Відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,1%)
- Не надання відповіді на усні або письмові звернення - 21 звернень (22,1 %)
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - 2 звернення (2,1 %),
- проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,1 %)
За січень – вересень 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 159 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" і 26 звернень, що надійшли на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА".
Загальна тематика 159 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 55 (34,6%);
- контрольно-перевірочна робота – 30 (18,9%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 27 (17,0%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 14 (8,8%);
- податкова заборгованість - 14 (8,8%);
- отримання довідки про доходи – 4 (2,5%);
- податкова знижка - 3 (1,9%);
- інші питання – 12 (7,5%).
На "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" надійшло 26 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА":
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 10 звернень (38,5%);
- контрольно-перевірочна робота – 9 (34,6%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (7,7%);
- отримання довідки про доходи – 2 (7,7%);
- інші питання – 3 (11,5%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи "Урядовий контактний центр" у 2025 році збільшилась на 53 одиниці (січень - вересень 2024 – 106 звернень) та кількість звернень на "Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА" збільшилась на 18 одиниць (січень - вересень 2024 – 8 звернень).