Організаційно – розпорядчому управлінню ГУ ДПС, доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи - сервіс "Пульс" від Контакт - центру ДПС.
Всього за січень – липень 2022 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 149 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі - звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 301 одиницю. (січень – липень 2021 року – 450 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 41 звернень (27,5%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 66 (44,3%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 8 (5,4%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 9 звернень (6%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – липень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 125 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 9 звернень, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА".
За відповідний період 2021 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 382 звернення, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" – 41 звернення.